Není špatných lekcí



Teď o víkendu proběhl další blok Lektorského kurzu Vědomé a aktivní přípravy na mateřství a rodičovství, který momentálně studuji.
Měli jsme tzv. zkoušky nanečisto. Možnost si vyzkoušet specializace, které studujeme, v mém případě tanec a jógu, se skupinou figurantek jako opravdovou lekci pro těhotné nebo ženy po porodu.
Moc se mi na víkend nechtělo. I přes absolvování několika víkendů cvičení i teorie mě moc nenapadalo, co tam budu s figurantkami dělat.
Tak jsem si sepsala na papír několik pozic a jejich vhodných variant pro ženy těhotné a po porodu a čekala, jak to dopadne.
Všechny lekce během víkendu byly skvělé. Všechny letorky byly skvělé.
I má lekce se povedla. I přes ne úplně podrobný postup na papíře s přípravou jsem zvládla dobře a konkrétně popsat, co dělat, a pohlídat možné chyby figurantek. A moc jsem si to užila.
A co mi tento víkend dal?
Uvědomění si, že není žádná správně a špatně odvedená lekce.
Že každá lektorka je jiná.
Že tedy i každá lekce bude jiná.
A že každá z nás může mít i s těmito podmínkami svou spokojenou a vracející se klientelu.
Cvičení zdar!


Komentáře

Oblíbené příspěvky