Konec a začátek


Po třech týdnech se vracíme domů. Odpočinutí i unavení zároveň, jak jinak, s dětmi.
V hlavě se mi v průběhu doby strávené z většiny v přírodě, mimo běžný rytmus a program, zase urodilo pár nových myšlenek. (Můj muž se už určitě děsí.)

A pár jich také konečně uzrálo. Jako tento blog. Diskuzi nad blogem jsme doma už vedli. Několikrát. Dokonce i název už mám dlouho. Jen jsem pořád přemýšlela, jestli mám ostatním co sdělit.

Během dovolené jsem potkala několik inspirativních lidí, se kterými jsem samozřejmě nestrávila tolik času, kolik bych si přála, s některými jsem se minula téměř o minuty, ale i tak mi z těch krátkých i dlouhých povídání vyplynula spousta myšlenek, o které bych se chtěla podělit i dále. Ne jenom s nejbližším okolím.

Tak to tedy zkusím.

Komentáře

Oblíbené příspěvky