První DIY vkládačky a vhazovačky






A. velmi zajímá vkládání a vhazování. První varianta, "nic se neztratí" s ohrádkou, už A. nebavila. Tak jsem nakoukla do svých zásob krabiček a nádob a vyrobila další druhy.






Další varianta vkládání, kde je kulička ihned vidět. Stačila krabice od hrnečku a pár minut na vystřižení otvoru.






Zkusila jsem A. nabídnout i variantu, kde musí otevřít krabici, aby kuličku našla.
Kde se nachází kulička, pochopila, ale ne, že musí krabici opět zavřít, než bude znovu vhazovat.






Tak jsem se vrátila zpět a vyrobila tentokrát na výrobu trochu komplikovanější variantu.






Po vložení kuličky A. překlopí destičku s otvorem a může vhazovat znovu. Do druhé půlky krabice.












A když už jsem se vyráběním zabývala, přichystala jsem do zásoby jednu vhazovačku s kvádrem.







A ješte jeden tip na konec.
Vkládaček a vhazovaček se dá vyrábět nepřeberné množství. Někdy ale stačí jenom vyměnit kuličku za jinou a pomůcka opět získá na přitažlivosti!


Komentáře

Oblíbené příspěvky