Jedeme, posloucháme a zpíváme

Jako malí jsme si s rodiči v autě rádi zpívali. S K., který cestování v autě neměl rád až do dvou let, jsem toho nazpívala spoustu. Až mě to přestalo bavit. Proto jsem v posledním roce začala lovit ve vodách hudebního průmyslu CD pro děti. Začala jsem výpůjčkami z knihovny. Většinu CD jsem vypnula po prvních dvou písničkách. Pátrala jsem tedy dál. Nakonec máme v autě pěknou různorodou sbírku CD, která si rádi zazpívame i my dospělí. Pojďte nahlédnout na naše oblíbence :-)

Kühnův dětský sbor - Zpívejte s námi (Nejkrásnější lidové písničky)
Jediné CD s lidovkami, které jde poslouchat a společně s dětmi zpívat. Pokud si na lidovky netroufáte doma sami, rozhodně doporučuji jako doprovod k vašemu zpěvu dětem domů.


Havěť všelijaká I., II.
Sbírka písní hlavně o zvířatech zejména pro děti od různých autorů. Některé texty jsou poněkud diskutabilní, nechám tedy na vašem zvážení, zda CD dětem pustíte, či ne.



Hradišťan - Hrajeme si u maminky a Studánko rubínko
Krásná CD, ke kterým se dají koupit i knížky. V knížkách najdete i různé další básničky a písničky pro inspiraci ,co s dětmi doma říkat a zpívat.


Hm... - Klukoviny
Pro mě novinka, která v autě ještě nezazněla, ale na první domácí poslech to vypadá dobře!

Petr Skoumal - Když jde malý bobr spát, Kdyby prase mělo křídla
Naše oblíbená:
"Vrabčáci byli zvědaví,
co všechno o nich věda ví –
i letěli to vyzvědět
až do Akademie věd.
A od té doby věda ví,
že vrabčáci jsou zvědaví."
Hádejte proč.


Jaromír Nohavica - Tři čuníci
Klasika mého dětství. Ale Tři čuníky stále celé zpaměti nedám! :-)

Kašpárek v rohlíku
Bejbypank, co dodat...


Přeji příjemné poslouchání!

Komentáře

Oblíbené příspěvky