Kovbojky - skvělé kalhoty pro bezplenku

Narazila jsem na ně náhodou v diskuzi ve skupině o BKM na Facebooku. Zaujal mě jejich název.
Když jsem si je vygooglila, bylo téměř vyhráno. Kalhoty, které se nemusí svlékat při čůrání. A dá se pod ně dát i čtverec na rovno nebo vkládačka bez nutnosti dalšího uchycení. Navíc měli i variantu z merino vlny. Pro naše zimní miminko ideál.
Ještě jsem si počkala na setkání s kamarádkou z daleka, která je na synka používala, abych je omrkla. A bylo vyhráno.
Komunikace s majitelkou obchodu byla bezva. Akorát jsem zjistila, že merino sérii doprodávají a budou už mít pouze bavlněné s merino vsadkou. Škoda. Ale objednala jsem dvoje i tak.
Nemohla jsem se dočkat balíčku. Přišel, originálně zabalen v klasickém balicím papíře. Už to vypadalo slibně. Balíček jsem musela rozbalit ještě po cestě domů.

Doma první pokus o nasazení a bylo a je stále rozhodnuto. Nejlepší plenka na BKM. Jen škoda, že nedělají i variantu s krátkými nohavicemi na léto. To nosí A. jen tunýlek. Ale kraťásky by se mi líbily více.
V průběhu doby, co A. kovbojky nosí, jsme došli ke zrušení bodyček (pas je dostatečně  vysoký, aby netáhlo pod tričko) a ideálnímu počtu 3 ks kalhot pro případ nehody.

Nebezplenkujeme na 100%, ale když se nezadaří, přebalujeme okamžitě.
Nejlepší na nich je, že A. může na střídačku nosit 3 velikosti. A jako bonus široké lemy nohavic výborně drží ponožky na svém místě. Kovbojky jsou prostě super!

Komentáře

Oblíbené příspěvky